Tööle asub kontaktikeskuse juht

28.02.2019
Tööle asub kontaktikeskuse juht
AD BALTICu meeskonnaga on liitunud Rokas Romanovas, kes hakkab juhtima ettevõttes värskelt loodavat kontaktikeskust.

Ta on 28-aastane Vilniuse Ülikooli majandusteaduste tudeng, kellel on suur kogemus klienditöö vallas. Rokas alustas klienditeenindusspetsialisti ametikohalt veebipoes pigu.lt, hiljem asus juhtima kogu kontaktikeskust ning arendas klienditeenindusstandardit ja -protsesse. Ta on kogemust ammutanud ka ettevõttes Lietuvos energija.

 

Rokas Romanovast ootab ülesanne arendada välja AD BALTICu toimiv kõnekeskus ja transformeerida see mitmekanaliliseks kontaktikeskuseks, mille peamine eesmärk on avardada klienditeenindussfääri ja tagada kõrgeimad standardid. Uus juht ütleb: „Ettevõtte kuvand ja tulu olenevad sellest, kuidas me klientidega töötame, kelleks me neid peame ja kuidas vastame nende vajadustele. Saagem aru, klienditeenindus ei ole lihtsalt osakond või miski, millega see osakond hakkab tegelema. Klienditeenindus on meie kõigi igapäevane töö ja tähtsaim eesmärk. Sest just klient maksab meile töötasu, sellepärast tasub pingutada.” Rokas Romanovas alustas tööd 26. veebruaril 2019. a.