Loositakse välja 100 reisi. Kuus veedate pühad?

04.12.2019
Loositakse välja 100 reisi. Kuus veedate pühad?
Detsember on alanud – see on viimane Meistrite Liiga kuu, kus saate mitte üksnes teenida boonust AD-raha näol, vaid ka võita reisi mis tahes maailma riiki või koguni unustamatu, "kõik hinnas" reisi kahele Hiinasse!

Liidrid loovutavad kohti

 

Mõne aja eest, kui kuulutasime välja esimesed 2019. a Meistrite Liiga tulemused, märkasime, et ainult mõned partnerid (need, kes märkasid esimesena head võiduvõimalust) olid näinud veidi vaeva ja võitnud mitu auhinda järjest. Kuid teised partnerid ilmselt lugesid seda uudist ja otsustasid reisidest mitte nii lihtsalt loobuda.

 

Leedus juhtis seni "kergkaalu klassis" Panevėžys, kuid loovutas oma koha Oktoobris Kaunasele. Sama juhtus "raskekaalu klassis" Vilniusega, kes kogus auhindu Augustis ja Septembris, kuid Oktoobris pidi oma koha loovutama rivaalidele Kaunasest.

 

 

Kuid "keskkaalu klassi" liider on siiani oma koha säilitanud. Simonas'e meeskond on juba mitu kuud järjest võitu tähistanud. Nad võitsid mitte üksnes "Kiireim võidab 500-eurose reisikupongi" mängu Leedus, vaid edestasid kõiki kolme Balti riiki võistluses ja viisid koju kolm 1000-eurost reisikupongi ka teises mängus. Simonas on juba pühadeks säästnud 4500 eurot ja näib, et ta ei kavatse selle juurde pidama jääda.

 

 

“Ma olen tööhull. Kuid üksnes ränga tööga ei saa rikkaks, tuleb mõistust kasutada ja olla teistest nutikam. Seepärast uurin alati reklaamikampaaniaid, analüüsin neid ja püüan nende eeliseid ära kasutada. Tavaliselt ei pea selleks midagi erilist tegema. Nagu näiteks Meistrite Liiga puhul – kaupa tellides otsin kampaania silti ja tellin neid tooteid. Arvasin, et kõik teevad nii, ja imestan, et keegi pole mind võitnud." Simonas pole veel otsustanud, kuhu reisida – ta mõtleb sellele siis, kui hooaeg on läbi ja langetab otsuse koos perega.

 

 

Lätis on säilitanud oma liidripositsiooni ainult meie raskekaallased Liepājast, kes on tõelised tšempionid. See partner on võitnud kõik reisikupongid ka auto esimeses Meistrite Liigas. Nende esindajad ütlevad muiates, et "AD Baltic'u reklaamikampaaniatega tasub tõepoolest tutvuda."

 

 

Muudes "kaaluklassides" käib Lätis äge lahing. Üks veoauto osade poekett näitab iseloomu "keskmises kaaluklassis", müües märkimisväärsel hulgal sõiduautode kaupasid oma põhitegevuse kõrvalt. Tellides need kaubad AD Baltic'ult koguvad nad auhindu ja saavad juba oma puhkust planeerida.

 

 

Üks teine partner Madonas remondib ning müüb autosid. Nende esindaja Janis leidis samuti, et auhindade võitmine pole raske – tuleb vaid asi läbi mõtelda ja veidi pingutada. "Kergkaalu klassis" on kõige rohkem võistlejaid, kuid vaid väike osa neist võidab auhindu.Soovitame teil sisse logida oma AD Baltic'u veebipoe kontole, klõpsata bännerit Meistrite Liiga 2019 ja uurida oma tulemusi. Ehk pole ka teie kaugel järgmise reisi võitmisest? Kogu osalemise info on saadaval veebis ja te saate vaadata ka oma saavutusi.

 

Nagu Lätis, hoiab ka Eestis esimest kohta "raskekaalu klassis" üks partner, kes müüb peamiselt veebis. Pärast reklaamikampaaniast teadasaamist, uuris ta välja, mida tuleb teha, ja mõistis pakutavate auhindade väärtust; see partner tellib kaupa AD Baltic'u käest ja tegutseb vaikselt, võites ühe auhinna teise järel ning planeerib juba oma puhkust.

 

 

"Keskmises kaaluklassis" on igal kuul erinevad võitjad. Oktoobris saavutas parimad tulemused partner, kellel on autoosade poed Tallinnas ja Narvas ning kes müüb kaupa veebi kaudu.

 

 

Ka kergkaalu klassis, kus on kõige rohkem osalejaid, vahetuvad võitjad iga kuu. Tavaliselt on need remonditöökojad, millel on üks või kaks tõsteplatvormi või väiksemad poed. Oktoobris võitis väike remonditöökoda Märjamaalt.  Õnnitlused võitjatele!

 

 

Igaüks võib reisida Hiinasse või mis tahes maailma riiki

 

Isegi kui te pole võitnud ühtegi igakuist turniiri, saate võita ühe peaauhindadest. Iga arve, mis sisaldab vähemalt ühte kampaaniatoodet, on uus loteriipilet. Juba jaanuaris selgitame välja, kes võidab kolm 3000-eurost Estraveli kinkekaarti, mille on välja pannud Delphi, ja "kõik hinnas" reisipaketi Hiinasse koos Boschiga.  Võtke hetk, et uurida, mida Hiina pakub selle kampaania võtjale. Ehk saate selleks teie? Tehke proovi ja ärge loobuge reisidest nii lihtsalt!

 

Uuri lähemalt 2019. a Meistrite Liiga kohta siit